March 26, 2010

BARÇA

Un sagramental és una acció sagrada, una benedició, una pregária, que fa l´Església per producir efectes espirituals en els fidels. El final d´alguns partits de futbol es converteix en un sagramental. A L´Iberia, les catalans són personas sagrats y divertidas.

Algunes persones diuen que estan seguros que hi ha extraterrestres. Amb seguretat, sense por. Sempre sembla que el futebol tingui raó. Segurament no poderem arribar a l´hora des temps. Este país sembla can seixanta.

Mara meva, totat el camp, el partido empatado de los segregacionistas.../ El segregacionisme és la doctrina o el programa polític que defensa la segregació de les persones de raça, lengua, religió diferent o de la Copa del Rey. Separar de la societat, de les activitats normals de la gent, algunes persones.

A l´estiu, despres d´una bona solellada laboral y political, ve bé a un montjuiniano laico una dutxa fresca y a tomar una cop futbolera am la terrasa del Tibidabo y luego a la Casa de las Hadas.

Señores enhorabuena, La vida es sueño de Calderón de la Barça y la dama duende de las esposas de los trobadors, treballadors y joguinejadors barcelonistas. Hoy en la Gran Vía hablábamos madrileño con acento catalán y los ejecutivos que deambulaban por el Bernabéu parecían ahorcados de sus corbatas que trajeron la crisis.

No comments:

Post a Comment